Sveicināti! Ielogoties

Pasūtīšanas informācija

Printēt

PASŪTĪŠANA

1. pa tālruni: 6 71 51 666
    Mēs gaidām Tavus zvanus: darba dienās no 9:00 līdz 19:00, sestdienās no 9:00 līdz 16:00
    Svētku dienās darba laiks var tikt mainīts.
    Raksti jerkurā laikā uz info@bonprix.lv un veic pirkumus interneta veikalā.
    Papīra kataloga preces Tu vari pasūtīt arī online-pasūtījumu lapā

2. pa e-pastu: info@bonprix.lv

3. mājas lapā internetā: www.bonprix.lv

4. pa pastu: BonPrix, A/K 68, Rīga LV-1050

 

CENA UN TĀS APMAKSAS KĀRTĪBA
Latvijas BonPrix katalogā cenas ir norādītas eiro un ietver sevī spēkā esošo pievienotās vērtības nodokli. Ja pasūtījumā ietilpst preces, kuras Pasūtītājam tiek piegādātas pa pastu, tad, neatkarīgi no faktiski piegādājamo sūtījumu daudzuma, pasūtīto preču vērtībai tiek pieskaitīta vienreizēja maksa par pasta pakalpojumiem, kurā iekļauts pievienotās vērtības nodoklis. Maksa par pasta pakalpojumiem ir atkarīga no piegādes veida.
Ja Pasūtītājs kā sūtījuma piegādes veidu izvēlas Omnivas pakomātu, tad maksa par pasta pakalpojumiem ir 4,50 €. Pakas izmēri nedrīkst pārsniegt 39x38x64 cm. Ja pakas izmēri pārsniedz 39x38x64 cm, tad paka tiks nodota adresātam tuvākajā pasta nodaļā un šim sūtījumam tiks piemēroti pasta pakalpojumi 5,50 €. Pakomātu atrašanās vietas: www.omniva.lv/privats/adreses
NB! Vienīgais iespējamais samaksas veids ir pēcmaksa.
Ja Pasūtītājs kā sūtījuma piegādes veidu izvēlas Latvijas Pasta nodaļu
, tad maksa par pasta pakalpojumiem ir 5,50 €. Noteikti uzrādi savos datos mobilā tālruņa numuru un/vai e-pastu, jo kad Tavs pasūtījums būs pasta nodaļā, Tu saņemsi sms un/vai e-pasta paziņojumu. Preces saņemšanai neaizmirsti paņemt līdzi personu apliecinošu dokumentu.
Ja pasūtījumā ietilpst preces, kuras Latvijas Eksprespasts piegādā uz mājām (prece, kuras svars pārsniedz 35 kg), tad pie pasūtījuma kopējās summas jāpieskaita maksa par piegādi 15 € apmērā, kura jāmaksā vienu reizi, saņemot pirmo sūtījumu no viena un tā paša pasūtījuma. Ja pasūtījums sastāv tikai no preces, kuras svars pārsniedz 35 kg, piegādes maksa uz mājām ir 15 €. Ja pasūtījums sastāv no preces, kuras svars pārsniedz 35 kg, kā arī no citām precēm, un šīs citas preces tiek atsūtītas agrāk, tad tās tiek nogādātas Latvijas Pasta nodaļā (maksa par pasta pakalpojumiem 5,50 €). Kad pienāks prece, kuras svars pārsniedz 35 kg, tā tiks piegādāta mājās (maksa par preces piegādi 9,50 €). Kopējā maksa par preces piegādi ir 15 €. Par pasta pakalpojumiem ir jāmaksā skaidrā naudā preces saņemšanas brīdī. Jāņem vērā, ka preci, kuras svars pārsniedz 35 kg, piegādā tikai līdz personīgās mājas ārdurvīm vai daudzdzīvokļu mājas kāpņu telpas ārdurvīm.

 

ATTEIKUMS NO PASŪTĪJUMA
BonPrix ir tiesības atteikties no Tava pasūtījuma, ja Tu 12 mēnešu laikā 3 vai vairāk reizes esi veikusi/-cis pasūtīto preču atgriešanu, tās neizpērkot.
BonPrix ir tiesības atteikties no pirkšanas-pārdošanas līguma, kurš noslēgts uz pasūtījuma pamata, ja preces piegāde nav iespējama, tai skaitā, ja BonPrix ir beigušies attiecīgās preces krājumi. Šādā gadījumā uz Pasūtītāja elektronisko pastu pēc iespējas ātrāk tiek nosūtīts paziņojums. Šajā gadījumā Pasūtītāja samaksāto priekšapmaksu BonPrix atmaksā nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, pārskaitot naudu uz Pasūtītāja norādīto norēķinu kontu.

 

PASŪTĪJUMA IZPILDE
Vidējais pasūtījuma izpildes laiks ir 30 dienas. Ja pasūtījuma izpildes laiks ir vairāk kā 30 dienas, paziņosim par to atsevišķi uz e-pastu.

 

PREČU SAŅEMŠANA
Ja Pasūtītājs kā sūtījuma piegādes veidu izvēlas Omnivas pakomātu, tad Pasūtītājs tiks informēts par pakas pienākšanu un atrašanās vietu ar SMS īsziņas vai e-pasta vēstules palīdzību, kurā būs norādīts skapīša atvēršanai nepieciešamais durvju kods, pakas atgriešanas kods, pakas saglabāšanas laiks. Ierakstiet skapīša durvju kodu, samaksājiet par pasūtījumu ar maksājumu karti un saņemiet paku no skapīša. Pakomāti ir pieejami 24 h. Pakas uzglabāšanas laiks ir 7 dienas.
Ja Pasūtītājs kā sūtījuma piegādes veidu izvēlas Latvijas Pasta nodaļu, tad Pasūtītājs saņems pasta paziņojumu par preces pienākšanu. Sūtījums jāizņem tuvāko dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas. Par pasta pakalpojumiem jāmaksā sūtījuma saņemšanas brīdī. Ja sūtījums 10 dienu laikā netiks izņemts, tad tiks aprēķināta maksa par sūtījuma glabāšanu – 50 centi par katru dienu, izņemot brīvdienas, kad pasts ir slēgts. Sūtījuma glabāšanas laiks – viens mēnesis, sākot no tā saņemšanas dienas pasta nodaļā.
Kad preces, kas jāpiegādā mājās
(prece, kuras svars pārsniedz 35 kg), tiek atsūtītas uz Latviju, Latvijas Eksprespasts sazinās ar klientu, lai vienotos par piegādes laiku.

 

PRECES ATGRIEŠANAS UN APMAIŅAS KĀRTĪBA
Atpakaļ sūtīšana ir bez maksas. Tu vari iepazīties ar preci un atgriezt to atpakaļ 14 dienu laikā no tās saņemšanas dienas pastā.Pasūtītā apģērba vai apavu izmēra neatbilstības gadījumā Pasūtītājam ir tiesības pasūtīto apģērbu vai apavus apmainīt pret tā paša preču artikula un tās pašas krāsas piemērotu izmēru. Pasta pakalpojumi par preces apmainīšanu Pasūtītājam ir bez maksas. Apmainīšanas iespēja neattiecas uz veļu.
Atgriešanas gadījumā aizpildi atgriešanas lapu. Ja sūtījumu saņēmi pasta nodaļā, tad preču atgriešana jāveic pasta nodaļā. Ja sūtījumu saņēmi Omnivas pakomātā, tad preču atgriešanas gadījumā pakomāta ekrānā ievadi atgriešanas kodu, ko saņēmi īsziņā vai e-pasta vēstulē. Ievadi atgriešanas kodu, izvēlies sūtījuma izmēru un uzlīmē izdrukāto adrešu karti uz sūtījuma iepakojuma. Sūtījumu vari atgriezt jebkurā Omnivas pakomātā pēc savas izvēles. Pakomāti ir pieejami 24 h. Ja Pasūtītājs vēlas atgriezt preci, kuras svars pārsniedz 35 kg, Pasūtītājam jāsazinās ar OÜ Catalogue-shop darbinieku (tālr. 671 51666), kurš šo informāciju nodos Latvijas Eksprespastam, un pēc tam eksprespasta darbinieks paņems preci.
Atpakaļ nosūtītās preces drīkst būt tikai apskatītas vai izmēģinātas. Gadījumā, ja preces tiek atsūtītas atpakaļ sabojātas, nolietotas vai nekārtīgas, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt kompensāciju no Pircēja saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem. Par Pasūtītāja atteikšanos tiek uzskatīta arī savlaicīga preces atgriešana bez atgriešanas veidlapas. Nauda par atgriezto preci tiks pārskaitīta uz klienta norādīto bankas kontu 14 dienu laikā no preces reģistrēšanas BonPrix noliktavā. Nauda tiek pārskaitīta tikai uz bankas kontu, izņemot Latvijas pasta kontus (LPNS). Pasta izdevumi tiek atgriezti gadījumā, ja tiek atgrieztas visas preces, kas tika pasūtītas vienā pasūtījumā. Ja klients atgriež visas vienā pasūtījumā pasūtītās preces, nevienu no precēm neizpērkot, tad klientam būs jāapmaksā atgriešanas pasta izdevumi 1,50 € un 10 € apmērā, ja pasūtījumā ietilpst arī lielgabarītu un smagās preces. Pasta pakalpojumu izdevumu atmaksu BonPrix pārskaitīs kopā ar pēdējās atgrieztās preces summas pārskaitījumu no BonPrix. Gadījumā, ja klientam ir parādsaistības pret BonPrix, maksa par pasta izdevumiem netiek atgriezta, bet tiek ieskaitīta klienta parādu kontā.
BonPrix ir tiesības izdarīt atgriežamās summas pārrēķinu, balstoties uz BonPrix prasību uz citu pasūtījumu pamata. Nav iespējams atgriezt atpakaļ visas tās preces, kuras ir piegrieztas pēc Tava norādītā izmēra vai kuras nav iespējams atgriezt to īpašību dēļ, piemēram, ātri bojājošās preces vai preces, kurām beidzies lietošanas termiņš. Pirms preces atgriešanas pārliecinies, ka visas tās daļas ir pievienotas (arī lietošanas instrukcija, noņemamas detaļas un preču pavadzīme). Pārtraucot pirkšanas-pārdošanas līgumu, Pasūtītājam ir tiesības pārtraukt arī Kredīta līgumu, kas noslēgts pirkuma finansēšanai. Kredīta līgums skaitās automātiski pārtraukts, ja tiek pārtraukts pirkšanas-pārdošanas līgums. BonPrix apņemas nekavējoties paziņot kreditoram par līguma pārtraukšanu. BonPrix atbild par visiem preču trūkumiem saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu. Pasūtīto preču pavadzīmi obligāti jāsaglabā, jo tas ir dokuments, kas apstiprina pirkumu, un garantija ir spēkā tikai tad, ja Tev ir saglabāts rēķins-pavadzīme. Defektu esamības gadījumā Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt preces bezmaksas remontu. Ja trūkumu neizdodas novērst arī ar atkārtotu remontu, Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt apmainīt preci; ja preci nav iespējams apmainīt, pasūtītājs var atteikties no Līguma. BonPrix neatbild par defektiem, kuri radušies pēc preces nodošanas Pasūtītājam, kā arī par defektiem, kuru cēlonis ir preces nepareiza lietošana vai parasts nolietojums. Vairāk informācijas iegūsi pa tālruni 671 51666.

 

APMAKSA AR KREDĪTU
Kopā ar BEST LĪZINGS mēs piedāvājam Tev iespēju izmantot kredītu preču, kas pasūtītas mūsu katalogā, apmaksai, tādējādi Tu vari veikt nomaksas pirkumu. Šajā gadījumā BEST LĪZINGS noslēgs ar Tevi kredīta līgumu, Tev būs jāmaksā BEST LĪZINGS kredīta summa Tavā izvēlētajā laika posmā.
Pirkt preci uz nomaksu var tikai mūsu pilngadīgie klienti. Veicot pasūtījumu Tev jānorāda savs personas kods, jāsniedz mums informācija par savu darba vietu, darba stāžu, kopējiem ienakumiem (netto), esošiem kredītsaistību maksājumiem mēnesī un vēlamo maksājumu skaitu. Ja Tavs kredīta pieteikums tiks apmierināts, Tev par to paziņos 7 darba dienu laikāIzvērtējot kredīta pieprasījumu, pirms kredīta izsniegšanas BEST LĪZINGS izvērtē  Tavu maksātspēju,  pamatojoties uz iesniegtajiem personas datiem. Sniedzot savus personas datus, klients piekrīt savu datu apstrādei un Kreditētāja tiesībām gan saņemt datus par Kredīta ņēmēju no Trešām personām, gan nodot Kredīta ņēmēja datus Trešām personām par Kredīta ņēmēju  un visām viņa saistībām – pret Kreditētāju ar mērķi izvērtēt Kredīta ņēmēja maksātspēju, vienlaicīgi ņemot vērā arī Kredīta ņēmēja uzņemtās saistības pret citiem kreditoriem, veidot Kredīta ņēmēja kredītvēsturi  gan par izpildītajām, gan par neizpildītajām saistībām, iekļaujot datus parādnieku reģistros, nodrošināt  citiem Kredīta ņēmēja kreditoriem viņu tiesību aizsardzības interesēs iepazīties ar Kredīta ņēmēja pilnīgu kredītinformāciju. No tā ir atkarīga Tev piešķirtā kredīta summa.

KREDĪTA SUMMA
Parasti kredīts, ko Tu vari saņemt mūsu preču apmaksai, ir ierobežots, un tas ir līdz 1500 €, turklāt kredīta minimālā summa (t.i. minimālā preces cena, kuru var apmaksāt, izmantojot kredītu) ir 35 €. Ikmēneša maksājums nedrīkst būt mazāks par 7 €. Prece, kuras cena pārsniedz 1500 €, var tikt nopirkta uz kredīta atkarībā no klienta maksātspējas. BEST LĪZINGS patur sev tiesības izvērtēt klienta maksātspēju.

KREDĪTA PROCENTI Nominālā procentu likme gadā ir 25%. Sakarā ar kredīta piešķiršanu citu izdevumu nav.
Maksājumu mēnesī, pieņemot, ka prece iegādāta bez pirmās iemaksas, aizdevuma termiņš 24 mēneši. Gada procentu likme (atbilstoši LR MK noteikumiem Nr. 1219 "Noteikumi par patērētāju kreditēšanas līgumu") sastāda no 49.85 % -59.33 %.
Aprēķina paraugs 12 mēnešu termiņam: maksājumu skaits = nomaksas termiņš mēnešos
kredīta kopējā summa = kredīta summa x 25 ÷ 12 ÷ 100 x maksājumu skaits
ikmēneša maksājuma summa = kopējā kredīta summa ÷ maksājumu skaits

KREDĪTA ATGRIEŠANA Maksājumu daudzumu kredīta atgriešanai Tu vari izvēlēties pati/-s, izmantojot maksimāli 24 mēnešu periodu kredīta dzēšanai. Tu vari izvēlēties starp 3,6,9,12,15,18,21,24 mēnešu maksājumu periodiem (= maksājumu daudzums).
Ar preci Tu saņemsi maksājuma grafiku kredīta dzēšanai. Pasta pakalpojumi tiek atmaksāti pastā, saņemot preci. Visi maksājumi tiek iemaksāti grafikā norādītajos datumos uz BEST LĪZINGS kontu. Pērkot preci kredītā, Tu nevari norēķināties par precēm, izmantojot dzim-šanas dienu atlaižu kuponus.
Ja Tu atgriez daļu preces, Tev tiks izsūtīts jauns maksājuma grafiks par Tevis izvēlētajām precēm.

ATRUNAS NO KREDĪTLĪGUMA Tev ir tiesības 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas atteikties no kredītlīguma. Atteikšanās no kredītlīguma nenozīmē atteikšanos no pirkuma līguma. Tāpēc šajā gadījumā, Tev tomēr ir pienākums 14 dienu laikā apmaksāt kompānijai BEST LĪZINGS pirkuma summu, ko esi saņēmusi/-is kredītā, kā arī kredīta procentus par kredīta izmantošanas periodu. Tev ir tiesības pirms termiņa pilnībā vai daļēji atgriezt kredītu. Īsteno savas vēlmes apdomīgi, aizņemies atbildīgi!

Kreditora dati: "BEST LĪZINGS"; VRN 54103053771, Pils iela 16, Alūksne, LV-4301