Ielogoties

Maiņa un atgriešana

Printēt

PRECES ATGRIEŠANAS UN APMAIŅAS KĀRTĪBA

Atpakaļ sūtīšana ir bez maksas. Tu vari iepazīties ar preci un atgriezt to atpakaļ 14 dienu laikā no tās saņemšanas dienas pastā.Pasūtītā apģērba vai apavu izmēra neatbilstības gadījumā Pasūtītājam ir tiesības pasūtīto apģērbu vai apavus apmainīt pret tā paša preču artikula un tās pašas krāsas piemērotu izmēru. Pasta pakalpojumi par preces apmainīšanu Pasūtītājam ir bez maksas. Apmainīšanas iespēja neattiecas uz veļu.


Atgriešanas gadījumā aizpildi atgriešanas lapu. Ja sūtījumu saņēmi pasta nodaļā, tad preču atgriešana jāveic pasta nodaļā. Ja sūtījumu saņēmi Omnivas pakomātā, tad preču atgriešanas gadījumā pakomāta ekrānā ievadi atgriešanas kodu, ko saņēmi īsziņā vai e-pasta vēstulē. Ievadi atgriešanas kodu, izvēlies sūtījuma izmēru un uzlīmē izdrukāto adrešu karti uz sūtījuma iepakojuma. Sūtījumu vari atgriezt jebkurā Omnivas pakomātā pēc savas izvēles. Pakomāti ir pieejami 24 h. Ja Pasūtītājs vēlas atgriezt preci, kuras svars pārsniedz 35 kg, Pasūtītājam jāsazinās ar OÜ Catalogue-shop darbinieku (tālr. 671 51666), kurš šo informāciju nodos Latvijas Eksprespastam, un pēc tam eksprespasta darbinieks paņems preci.


Atpakaļ nosūtītās preces drīkst būt tikai apskatītas vai izmēģinātas. Gadījumā, ja preces tiek atsūtītas atpakaļ sabojātas, nolietotas vai nekārtīgas, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt kompensāciju no Pircēja saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem. Par Pasūtītāja atteikšanos tiek uzskatīta arī savlaicīga preces atgriešana bez atgriešanas veidlapas. Nauda par atgriezto preci tiks pārskaitīta uz klienta norādīto bankas kontu 14 dienu laikā no preces reģistrēšanas BonPrix noliktavā. Nauda tiek pārskaitīta tikai uz bankas kontu, izņemot Latvijas pasta kontus (LPNS). Pasta izdevumi tiek atgriezti gadījumā, ja tiek atgrieztas visas preces, kas tika pasūtītas vienā pasūtījumā. Ja klients atgriež visas vienā pasūtījumā pasūtītās preces, nevienu no precēm neizpērkot, tad klientam būs jāapmaksā atgriešanas pasta izdevumi 1,50 € un 10 € apmērā, ja pasūtījumā ietilpst arī lielgabarītu un smagās preces. Pasta pakalpojumu izdevumu atmaksu BonPrix pārskaitīs kopā ar pēdējās atgrieztās preces summas pārskaitījumu no BonPrix. Gadījumā, ja klientam ir parādsaistības pret BonPrix, maksa par pasta izdevumiem netiek atgriezta, bet tiek ieskaitīta klienta parādu kontā.


BonPrix ir tiesības izdarīt atgriežamās summas pārrēķinu, balstoties uz BonPrix prasību uz citu pasūtījumu pamata. Nav iespējams atgriezt atpakaļ visas tās preces, kuras ir piegrieztas pēc Tava norādītā izmēra vai kuras nav iespējams atgriezt to īpašību dēļ, piemēram, ātri bojājošās preces vai preces, kurām beidzies lietošanas termiņš. Pirms preces atgriešanas pārliecinies, ka visas tās daļas ir pievienotas (arī lietošanas instrukcija, noņemamas detaļas un preču pavadzīme). Pārtraucot pirkšanas-pārdošanas līgumu, Pasūtītājam ir tiesības pārtraukt arī Kredīta līgumu, kas noslēgts pirkuma finansēšanai. Kredīta līgums skaitās automātiski pārtraukts, ja tiek pārtraukts pirkšanas-pārdošanas līgums. BonPrix apņemas nekavējoties paziņot kreditoram par līguma pārtraukšanu. BonPrix atbild par visiem preču trūkumiem saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu. Pasūtīto preču pavadzīmi obligāti jāsaglabā, jo tas ir dokuments, kas apstiprina pirkumu, un garantija ir spēkā tikai tad, ja Tev ir saglabāts rēķins-pavadzīme. Defektu esamības gadījumā Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt preces bezmaksas remontu. Ja trūkumu neizdodas novērst arī ar atkārtotu remontu, Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt apmainīt preci; ja preci nav iespējams apmainīt, pasūtītājs var atteikties no Līguma. BonPrix neatbild par defektiem, kuri radušies pēc preces nodošanas Pasūtītājam, kā arī par defektiem, kuru cēlonis ir preces nepareiza lietošana vai parasts nolietojums. Vairāk informācijas iegūsi pa tālruni 671 51666.